כיצד להתאפר לדייט המושלם?

יש לך דייט? סביר להניח שחשוב לך להיראות לא פחות ממושלם וגם להרגיש ככה.

אז כמובן, שתבחרי לעצמך הופעת לבוש מחמיאה, אבל, גם לאיפור יהיה כמובן תפקיד משמעותי ביצירת הלוק המושלם – ואין שום סיבה שתתפשרי על פחות מכך.

חשוב לציין, שאיפור לדייט אמור להיות מחד מחמיא ומרשים (בהתאם כמובן, לטעם האישי שלך) ומאידך, גם יהיה נוח ונעים ולא יכביד על הפנים.

אז בכדי להקל עלייך, להלן מספר טיפים ישימים אשר יסייעו לך להשיג את התוצאה האופטימאלית: 

  • התאמת האיפור לדייט – נסי לקבוע מראש לאן אתם הולכים לצאת בדייט, אם אתם לדוגמא הולכים למסעדה, עליך לוודא שהאיפור לא ימרח או לא יהיה לך נוח בזמן האכילה.
  • לעצור בזמן – מאוד יכול להיות שאת נרגשת לקראת הדייט ושמאוד חשוב ל להיראות מושלם. יחד עם זאת, ההמלצה היא לא להגזים עם האיפור – מה שיכול לגרום לך להרגיש לא נוח במהלך הדייט.
  • התאמה להרגלי האיפור שלך – לכל אחד יש את הרגלי האיפור שלה, יש כאלו שאוהבות איפור מינימאלי ועדין ויש כאלו אשר מעדיפות איפור נוכח יותר. בסופו של דבר, המטרה שלך היא להרגיש בדייט נוח ולכן, חשוב שתישארי נאמנה לעצמך ותתאימי את האיפור להרגלי האיפור שלך.
  • חשבי מה את מעוניינת לשדר – לאיפור יש השפעה רבה על מה שאת משדרת לכן, לפני שאת מתחילה להתאפר ומכינה את מוצרי האיפור הרלוונטיים, חשבי מה את מעוניינת לשדר בדייט והתאימי את האיפור.
  • הביאי איתך תיק איפור – בכדי למנוע מעצמך מצבים לא נעימים, ההמלצה היא להביא עמך תיק איפור ובמידת הצורך, תוכלו לגשת לשירותים ולתקן את האיפור שלך – כך שתוכלי להבטיח תחושה נוחה לאורך כל הדייט. 

 כאמור, באפשרותך להתאפר באופן עצמאי לקראת הדייט, על ידי יישום הטיפים המדוברים ויש גם אפשרות נוספת, לפנות אל מאפרת בקריות או באזור מגורייך, אשר מתמחה בנושא של איפור ערב בקריות.

פניה למאפרת שכזאת, תאפשר לך ליהנות בסופו של דבר מההופעה המושלמת – ומיותר לציין, שכאשר את נראית טוב, את גם מרגישה טוב.