איפור לפורים-  כי פורים יש פעם בשנה!

חג הפורים הוא אחד החגים הצבעוניים והכיפיים עבור הילדים. בחג זה ניתן להתפרע כמה שרוצים עם הצבעים השונים, להתאפר כמו המבוגרים וכמובן להתאים את האיפור לסוג התחפושת שמתחפשים אליה. כמו כן, ציורי הפנים ואיפור הפנים דורשים מוצרי איפור אשר מותאמים לחג הפורים ואשר נמכרות בחנויות השונות. אז אם אתם גרים באזור הקריות או בסביבה, תוכלו לבחור איפור לפורים בקריות במגוון חנויות איפור שונות.


התאמת האיפור לתחפושת- זה כל הסוד 

 חג הפורים הוא "חג לילדים" התחפושות המגוונות שכוללות את כוכבי הילדים, הכנת משלוחי המנות ומסיבות הפורים והעדלאידע הם חלק בלתי נפרד מאיתנו, ולא רק אצל הילדים אלא גם אצל המבוגרים שנוהגים להתחפש וללכת למסיבות פורים. לכן על מנת להתאים איפור לפורים לתחפושת שלנו, יש צורך באיפור מקצועי לפורים. באמצעות איפור מקצועי לפורים ניתן לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולהתאימם באופן מושלם לתחפושת. לכן אל תוותרו על איפור מקצועי לפורים על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר, כי פורים חוגגים רק פעם בשנה.

כיצד ניתן לשדרג את איפור הפורים שלכם? 

אם אתם מעוניינים לשדרג את איפור הפורים שלכם כדאי שתשימו לב לטיפים הבאים שיעזרו לכם לקבל את התוצאה המושלמת לאיפור מקצועי לפורים. השתמשו בצבעים שנותנים קונטרסט גבוהה- איפור לפורים הוא איפור שחוצה גבולות, אך הוא דורש שימוש בצבעים עם קונטרסט גבוהה שיתנו לכם אפקט מרשים, ללא שימוש בצבעים שנותנים קונטרסט לא תוכלו לעורר תשומת לב, והאיפור שלכם יראה עוד איפור רגיל. הקפידו על מעברי צבעים- בעת איפור לפורים, הקפידו על מעברי צבעים בין צבע לצבע על מנת להדגיש את האיפור. את המעבר בין צבע לצבע יש לעשות שהוא מונח על הפנים בטרם הוא מתקבע ושהוא לח. החליפו ספוגיות איפור או מברשות- אם אתם משתמשים בספוגיות איפור או מברשות איפור, רצוי להחליפם בין צבע לצבע על מנת לקבל צבע נקי וגם על מנת לשמור על הספוגית והמברשת שלכם נקייה יותר ללא שאריות צבע מהצבע הקודם. שלבו נצנצים באיפור לפורים- אחד הדברים שנותנים אפקט זוהר ומעצימים את האיפור לפורים הוא הוספת נצנצים על הפנים, במיוחד שמדובר על ציורי פנים שדורשים זאת.