מאפרת מקצועית | איפור כלות וערב

מזל טוב!! 💖

הרגע המרגש שלך הגיע, אליו כולנו מייחלות וצריך לקבל החלטה...

האולם, השמלה הכול נסגר ונשאר הדבר החשוב מכל האיפור שלך לחתונה.... איפור מקצועי ומוקפד, כזה שנשמר כל הערב, שמותאם ללוק שלך וכמובן לאישיות שלך.

איפור מקצועי ויד נכונה  , הכנה נכונה של עור הפנים לקראת יום החתונה , איפור הפנים ביום החתונה צריך להיות אינדיבידואלי לך ומותאם לאישיות שלך, צריך לתת לך להרגיש הכי זוהרת ונינוחה עם עצמך וכמובן הכי מרוצה.. 

מחכה לך לפגישת יעוץ בו נחליט יחד על איפור מקצועי ליום החשוב בחייך.

"יום כלה"- אליו תגיעי לסטודיו  לתוך אווירה  שלווה ונינוחה, אני אהיה פנויה ומוכנה רק עבורך..   תחילה אזין את  את עורך במסכה ושילוב  תכשירים מתאמים שישפרו את הלחות והאלסטיות של העור שיהיה מתוח וזוהר כהכנה נכונה לאיפור, נעבור לאיפור בהתאם לתאום הציפיות כפי שקבענו.

"מבטיחה שתהיי הכי מרוצה"...


* ל"יום כלה" ניתן לשריין חבילה כוללת עד 3 מלוות נוספות |בנות משפחה ,שבסיום איפור הכלה יוכלו המלוות לקבל איפור ערב במחיר "מבצע  למלווה" .

** ניתן לשריין בסטודיו גם "יום הכנה לכלה " בו תוכלי לקבל מירב הטיפולים הנדרשים לקראת היום החשוב בחייך... החל מטיפולי שעווה בכל הגוף והפנים, עיצוב הגבות בהתאמה למבנה הפנים, עיצוב ציפורנים מותאם ומעוצב לחתונה ויחד עם הרצון שלך והניסיון שלי נחליט על קפה ועוגה ,את תשוקותיך באיפור ניסיון ליום החתונה .

מחכה לך להגשים את החוויה באווירה חמה והרבה מקצועיות לתת לך לצאת הכי מרוצה 💖. ..

*** איפור אומן מקצועי לכל מטרה (אירוע, ראיון עבודה או סתם להרגשה, איפור כלה וערב (לפני אירוע, מסיבה ), איפור ביוטי, איפור לצילומים, איפור פורים, איפור לעור מבוגר, איפור להפקות....

**** ניתן להירשם לסדנת איפור אישית עד 4 בנות או אחד על אחד... כל סודות האיפור, טיפים, איך להתאפר איפור יום/ ערב נכון ובהתאמה אישית ... 


                                                             לדף הבית הקליקי