טיפים לאיפור יומי

אז נכון, שכאשר יש אירועים מיוחדים, אתם תבחרו לבחור למאפרת מקצועית ואולי תתחילו בחיפושים אחר מאפרת בקריות או איפור ערב בקריות.
אבל ביום יום, תעדיפו כנראה להתאפר באופן עצמאי ואנחנו כאן, בכדי לתת לכם מספר טיפים אשר יסייעו לכן להשיג את האיפור המושלם:

ניקוי הפנים
לפני שמורחים את המייקאפ יש להקפיד לנקות את הפנים. מבחינת המייקאפ, ההמלצה היא להשקיע במייקאפ איכותי אשר מתאים לגוון עור הפנים. מקמו את הסומק בחלק הגבוה של הלחיים
נשים רבות בוחרות להניח את הסומק באמצע הלחיים, אך בכדי ליהנות ממראה של עצמות לחיים גבוהות יותר, ההמלצה היא למקם את הסומק, דווקא בחלק הגבוה של הלחיים. סומק מתחת למייקאפ
בכדי ליהנות ממראה זוהר וטבעי, ההמלצה היא למרוח קודם כל את הסומק ומעליו, שכבה דקה של מייק אפ.

 מריחת איילנר בין הריסים


מריחה של איילנר בין הריסים, מאפשרת ליצור אשליה של עין גדולה ומורמת – תוצאה שהיא מרשימה במיוחד. מריחת 

הצלליות 
את הצלליות יש למרוח על כל העפעף, כאשר, את השאריות מומלץ למרוח בצורה שתגיע עד להגעה לעצם הגבה. מבחינת גוון הצלליות, ההמלצה היא להתאים את הגוון של הצללית הנבחרת לגוון העור – כך שבעלות עור בהיר לדוגמא, ההמלצה היא לעשות שימוש בגווני השמנת. לבחור את המסקרה המתאימה
כל מי שמחפשת מסקרה, עתידה לגלות מגוון רחב של אפשרויות, כאשר, מאחרי כל מסקרה מסתתרת הבטחה אחרת – לעגל את הריסים וכן הלאה. ההמלצה היא לבחור במסקרה איכותית, בעלת עמידות גבוהה וכזאת, שגם איננה מלכלכת. 

שימוש ב-2 אודמים
אם אתן מבקשות ליצור מראה של שפתיים גדולות ובולטות, פעולה בה מומלץ עבורכן לנקוט היא שימוש ב-2 גוונים של אודם מאותה משפחה, בהיר יותר וכהה יותר.
את הבהיר יש למרוח במרכז השפתיים ואת הכהה סביב קווי המתאר. יישום הטיפים הללו או חלק נבחר מהם, יאפשר לך להשיג את תוצאת האיפור היומיומי המושלמת. כמובן, שפניה אל מאפרת בקריות שהינה מקצועית ומנוסה, תאפשר לך ליהנות מטיפים נוספים, אשר יאפשרו לך להשיג את האיפור היומיומי המושלם.